Кыргызча
Колл-борборун жалпы жетектөө жана башкаруу;
Компаниянын бизнес-максаттарына ылайык колл-борборунун ишин уюштуруу;
Кардарларды тейлөөнүн стандарттарын иштеп чыгуу жана ишке киргизүү;
Операторлордун иш тартибин жана процедуралады сактоосун көзөмөлдөө;
Кызматкерлерди башкаруу (кабыл алуу, окутуу, мотивация, натыйжалуулукту баалоо);
Аналитика жана отчетторду даярдоо;
Башка бөлүмдөр менен өз ара аракеттенүү;
Техникалык жана процесстик өнүктүрүү;
CRM, IP-телефония жана башка инструменттерди ишке киргизүү;
Эффективдүүлүктү жогорулатуу үчүн процесстерди автоматташтыруу;
Кардарларды тейлөөнүн сапатын камсыз кылуу;
Даттануулар менен иштөө.
Жогорку билим;
Байланыш борборлордо же Call-центрлерде кеминде 3 жылдык иш тажрыйбасы, анын ичинде банк секторунда кеминде 1 жылдык тажрыйба;
Кардарларды тейлөө принциптерин жана технологияларын билүү;
Microsoft Office программалары менен иштөө жөндөмү, ошондой эле Контакт-борборлордо колдонулуучу программалык камсыздоону билүү;
Уюштуруучулук жөндөмдөр, тренингдерди, презентацияларды өткөрүү жөндөмү;
Расмий каттарды түзүү жана өтүнүч каттарга жазуу жүзүндө жооп даярдоо жөндөмү;
Жоопкерчилик, коммуникабелдүүлүк, демилгелүүлүк жана чыгармачылык мамиле сыяктуу моралдык-психологиялык сапаттарга ээ болуу.
Кыргыз Республикасынын Эмгек кодексине ылайык кызматтык ишке орноштуруу;
Татыктуу эмгек акы жана карьералык өсүү үчүн мүмкүнчүлүктөр;
Ынтымактуу жумушчу атмосфера жана жакшы макулдашылган коллектив;
Ыңгайлуу жерлерде заманбап жайлуу кеңселер;
Масштабдуу долбоорлор жана корпоративдик иш-чаралар;
Банктын эсебинен квалификациясын жогорулатуу жана окутуу.